Pagina index wisselen Pagina's: 1 Verstuur TopicPrint
Normaal Topic Printen, connector en achterboord BP (Gelezen 1.099 keer)
Wil
Full Member
***
Offline


Ik heb een treinbaan,
maar ook een lijmbaan.

Posts: 184
Locatie: Nieuw Schoonebeek
Sloot zich aan bij: 16.09.2005
Printen, connector en achterboord BP
09.12.2019 om 13:22:20
Post gereedschap
Hallo Marcel,
 
Nu komen er mensen op beurzen bij jullie tafel en die hebben wel interesse en kopen wat printen. De achterboorden worden getoond en aan geprezen. Ja, doe er daarvan ook maar een. Ja, maar dan moet u voor alle printen ook connectoren er bij kopen. Wat kost het dan totaal? he, nee, laat maar zitten. Verdrietig
Dus voorstel. Doe de con A bij de printen en niet apart in rekening brengen. Wil de klant geen con A, dan 1,75 korting geven. Knipoog
 
Indien er wel printen gekocht zijn, gaan de klanten het thuis aansluiten. Op het forum is duidelijk te zien, dat het niet zo makkelijk is. _" Nou, hoor , het lukt niet, Verdrietig" weer een klant kwijt.
 
Misschien is het handig om probeer setjes te maken?  Grijns Twee STP,  een STAB, een WIS, een AFR, een VRS, een SRS, een TIJD en twee SSS op een achterbord met alle draden er al aan gesoldeerd en draden naar duidelijk gemerkte kroonstenen met de twee mappen erbij en een gebruiks aanwijzing voor de kant en klare probeer set, want alle begin is moeilijk. 
Een foutje is gauw gemaakt en de lucht van doorgebrande transistors is niet fijn. Weet ik uit ervaring. Huilen
 
Met vriendelijke groeten,
Wil
  

Mijn dertiende grote pot houtlijm is alweer leeg. De 14de is al bijna leeg.
Een nieuwe treinbaan ga ik maken, dus lijmpot 15 en 16 zullen óók leeg komen.
Terug naar de Top
 
IP Gelogd
 
Pagina index wisselen Pagina's: 1
Verstuur TopicPrint