Pagina index wisselen Pagina's: 1 Verstuur TopicPrint
Normaal Topic Automatiseringsmap (Gelezen 3.508 keer)
johanus1
Full Member
***
Offline


I love .....!

Posts: 142
Sloot zich aan bij: 16.11.2005
Automatiseringsmap
16.12.2007 om 17:44:57
Post gereedschap
Beste forum 's
Het gaat mij om het volgende ik probeer met jullie mee te denken wat betreft  schaduw station e.d dan heb je het over sectie 8 en sectie 9   in boek blz 61 tek.30 en zo voort . ook Marcel verwijst naar blz74 bij mij gaat het dan over TVS-LL
 
in mijn automatiseringsmap vindt ik deze sectie niet en de blz komen ook niet overheen   
 
mijn map dateert van 1augustus 2000 is dit 
een oudere versie ?
 
vr gr Hans
   
  
Terug naar de Top
 
IP Gelogd
 
Mecktronics
Forum Administrator
*****
Offline



Posts: 86
Locatie: Wieringerwaard
Sloot zich aan bij: 07.08.2005
Re: Automatiseringsmap
Reageer #1 - 16.12.2007 om 18:55:03
Post gereedschap
Beste Hans,
 
De secties 8 en 9 waar jij het over hebt staan ook niet in de laatste uitgave (september 2007) van de Automatiseringsmap. Deze nummering komt geheel uit de lucht vallen en is verkregen door gewoon fictief de blokken door te tellen.
 
Het klopt inderdaad wel dat het niet slim is om naar bladzijde nummers te verwijzen. Deze kunnen namelijk wel eens wijzigen als er een bladzijde tussen wordt gevoegd. Beter is het om naar tekeningnummers te verwijzen.
De tekening van het schaduwstation is tekeningnummer 29 en het eventueel bijbehorend achterbord is tekeningnummer 42.
 
Een map uit aug. 2000 is alweer ruim 7 jaar oud. Heel veel veranderd er niet, maar soms komt er wel eens een nieuwe schakeling bij of worden bestaande schakelingen aangepast. Deze nieuwe tekeningen plaats ik dan meestal als pdf-bestand op de website bij de gewijzigde print. 
 
Groet,
Marcel
  

------ www.mecktronics.nl ------
Terug naar de Top
WWW  
IP Gelogd
 
johanus1
Full Member
***
Offline


I love .....!

Posts: 142
Sloot zich aan bij: 16.11.2005
Re: Automatiseringsmap
Reageer #2 - 17.12.2007 om 12:12:14
Post gereedschap
Marcel 
Bedankt voor de informatie 
 
vr gr Hans
  
Terug naar de Top
 
IP Gelogd
 
Pagina index wisselen Pagina's: 1
Verstuur TopicPrint